Перфектна организация

Служителите от отдела за обслужване на клиенти се грижат за гладкото протичане на процесите.
Освен че трябва да разполагате с бизнес ноу-хау, трябва и да умеете да работите перфектно с компютър.
В ролята на "координационен център" ще Ви е необходима способността да работите точно и структурирано и да притежавате организационен талант.

 

Вашите задачи:

Customer Service Customer Service
  • Ще извършвате координиращи, организационни и административни дейности
  • Ще подкрепяте транспортните мениджъри и мениджърите по продажбите
  • Ще поддържате връзка с нашите международни клиенти и транспортни партньори
  • Ще обработвате запитванията от клиенти и ще подготвяте тръжна документация
  • Ще водите ежедневната кореспонденция
  • Ще извършвате контрол на качеството и ще създавате отчети
  • Ще обработвате входящите и изходящите фактури

Alexandra H., Customer Service:
"Всеки ден контактувам с хора от различни националности и култури. Доставя ми голямо удоволствие да работя самостоятелно в млад и динамичен екип."


Допълнителна информация:

^ - Top

Тази интернет страница използва бисквитки, за да може да Ви гарантира възможно най-добър потребителски опит. Чрез използването на интернет страницата Вие се съгласявате със запаметяването на бисквитки. Допълнителна информация ще намерите тук: Условия за ползване