Мениджмънт обслужване на клиенти
Мениджър Обслужване на клиенти в CONTAINEX
Свързвайте хората и възможностите!
В Обслужване клиенти Вие сте свързващо звено между нашите клиенти, мениджърите продажби и техническите мениджъри. Като такова Вие обслужвате целия процес на закупуване или наемане. От изготвянето на офертата до следпродажбеното обслужване. Освен това в тясно сътрудничество със съответния мениджър продажби Вие превеждате желанията на клиента на езика на нашите техници. Поради което основните технически познания и търговско ноу хау са абсолютно предимство. Ако не дори главно условие, за да бъдете подготвени също и за следните задачи:
- цялостно изпълнение на всички поръчки
- Обработка на оферти
- Координация на проекти при по-големи строителни обекти и съоръжения
- редовен и проактивен контакт с постоянни и ключови клиенти
- професионално уреждане на рекламации
Разбира се, ние ще Ви подготвим за всички тези задачи. В програма за обучение, която продължава от 3 до 6 месеца, Вие ще се запознаете и ще разберете всички важни отдели на CONTAINEX. Едва след това ще обработвате Вашия целеви пазар на собствена отговорност. Освен това трябва да знаете и още нещо:
Нашите интелигентни пространствени решения са продукт с голям търговски потенциал. Затова CONTAINEX расте постоянно и продължава да предлага нови шансове за кариера: от мениджър на отдел до работа в търговската дирекция. Следователно перфектни изгледи за Вашата кариера! Които се засилват от факта, че ние назначаваме нашето поколение на ръководни позиции само от нашите редици.
Обслужване на клиенти в LKW WALTER
За организационни таланти с международен фокус
В Обслужване на клиенти Вие се грижите всичко да функционира гладко. Всичко при нас означава наистина всичко. Или поне почти всичко. Защото Вие администрирате до голяма степен самостоятелно съвместната работа с нашите международни клиенти и различни вътрешни процеси. Въпреки че „администриране“ описва Вашите задачи само отчасти.
Защото на практика Вие сте както централно лице за контакт, така и доверено лице. Затова организационният талант е важна предпоставка за тази работа. А социалната компетентност е другата. Но нека заедно да разгледаме това малко по-точно:
- В Обслужване на клиенти Вие поддържате контакт с много клиенти от различни страни. Или с един единствен глобален играч, който обслужвате ексклузивно. Ключова дума Central Order Desk. При което Вие постоянно общувате на езика на съответната страна и изграждате тесен контакт с Вашите клиенти.
- Вие сте в тесен контакт също и с транспортните мениджъри и мениджърите по продажбите. Защото изготвяте оферти и при това мислите за всичко, което е важно и необходимо, присъствате на преговори и на сключването на договори. Освен това давате добри съвети на Вашите мениджъри, например на какво клиентите отдават особено голямо значение.
- Въз основа на Вашите обширни знания и комуникативни умения Вие играете важна роля и вътре във фирмата - тази на добрия ангел, както мнозина при нас смятат. Защото отговаряте за разнообразни административни задачи в рамките на Вашия отдел, а от друга страна познавате почти всички колеги във фирмата и сте едновременно информационен център и източник на информация.
- Наред с Вашите аналогови качества Ви сте убедителни и с Вашите цифрови качества, защото владеете различни софтуерни решения, с които обработвате например обявите на нашите стратегически важни клиенти, което взето заедно Ви превръща в цифров фар, по който Вашите колеги се ориентират, когато имат въпроси.
Чести въпроси и отговори
Какви шансове за кариера имам като абсолвент на висше учебно заведение и университет или специализирано висше училище?
Придружавани от личен наставник, Вие повишавате Вашата професионална и специална компетентност и постоянно навлизате във Вашите бъдещи задачи. Тъй като WALTER GROUP също расте постоянно и устойчиво, текущо се появяват нови шансове за кариера.
Какви шансове за кариера имам като опитен професионалист?
WALTER GROUP обучава ли на професия?
Каква е процедурата за кандидатстване?
В нашите Свободни позици всяка обява има линк, който Ви отвежда към онлайн формуляра за кандидатстване. Моля, попълнете го и го изпратете заедно с Вашите документи за кандидатстване. Веднага след това ще получите имейл. Той потвърждава, че Вашата кандидатура е получена от нас. След максимум 14 дни ще получите от нас известие за резултата от Вашето кандидатстване. Ако той е положителен, процедурата продължава по следния начин:
- Първи опознавателен разговор по телефона или по Skype.
- Личен разговор с някой от нашите служители от отдел "Човешки ресурси".
- При по-специални позиции е възможна втора среща с ръководител на специализиран отдел.
За крайния резултат от Вашето кандидатстване Ви информираме по имейл или по телефона. Ако междувременно желаете информация за състоянието на Вашата кандидатура, нашият Мениджър кандидати е на Ваше разположение.